hej, jag har panik '

panik, jodu..

måndag: får panik
tisdag: eng- och franskaläxa
onsdag: moppe-prov
torsdag: engelskaläxa och matteläxa
fredag: so-prov

VILKEN JÄVLA VECKA! :@
kan den bli mycket värre?
jo, jag har fel engelska glosor, jag kan ingenting på so-provet (har varit sjuk och fattar inte ett piss), jag kanske inte klarar av moppe-provet... HJÄLP!
fiiifaaan!
bläblä.

idag vart det tråkigt som vanligt men väldigt kul annars :)
jag är beroende av ett McDonalds spel också, normalt.
hej.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har franskaglosor tills imorgon + en text som vi ska kunna utantill (läsa högt och övers.) Engelskaläxa, Nouppgifter som ska vara färdiga denna vecka.. och jag har ont i huvudet nu! :C DU KOMMER KLARA MOPPEPROVET, TRO MIG! <3

2009-09-14 @ 20:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0