helgen är över?! '

nej, fifan.
helgen är slut och jag har inte hängt med alls :s

fredag: var med nadia och flummade sönder.
lördag: var på boda borg med nadia och victoria, VI VAR BÄST!
söndag: delade ut reklam i tre timmar. kul.

johodå, i tre förjävliga timmar. men man får ju iallafall något för det (y)
nu är jag skittrött och har träningsvärk i benen, tror jag dör.
först till boda borg och springa där en hel dag, sen springa uppneruppneruppner och lägga i post.
DEN SOM SÄGER ATT JAG ÄR LAT FÅR EN SMÄLL!
maha, men min hosta är SÅ mycket bättre! :D
hostar ingenting alls nu och jag mår prima!

imorgon:
ska jag klippa mig vid 16.00, jag tror det blir att fixa till luggen, kilppa bort det slitna och klippa upp det lite.
inte jättemycket, men lite. :)
sen kalas hos farmor. (skulle ha gått på kalas idag men det flyttades visst till torsdag)
resten av veckan är helt blankt, elr jo. det kanske blir något hos karin på fredag elr lördag :)
elr juste;
fredag: kanske något hos karin :)
lördag: junis, dela ut reklam.
söndag: dela ut resten av reklamen.

jo, jag har nog pejl på det iaf ;D
maha, nej nu får jag sluta.
ciao.


Kommentarer
Postat av: vikkki! :D

NAVINA BANANAS! :D

2009-09-20 @ 22:44:33
Postat av: Helen

Vilken fin blogg! :D

2009-09-22 @ 08:12:25
URL: http://helendesiree.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack :)!

2009-09-22 @ 17:03:56
URL: http://nnathaliegustafssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0