imorgon ska jag UT! '

hejsan hejsan :)
sitter här och hostar som ett fåååån.
ganska mycket kan man säga :/
har såndär äckelhosta -.-
uschusch, men imorgon ska jag UT!
jag vill ututut, har varit inne för mycket och jag börjar bli sjukt rastlös.
så imorgon ska jag träffa nadia och karin. junisarna ;)
jag tror att vi ska visa bolt (?) jaja, frågan är iallafall om de åh så snälla lärarna på nordal (-.-)
verkligen gav ut lapparna i klasserna. isåfall är vi dooooomed. nej, men vi kan ilska till ganska mycket.
grr. jag tror att de delade ut lapparna, hoppashoppashoppas.
haha, jag måste måla om mina naglar också, de ser förjääääävliga ut.
ingen mer rött för mig, tack. mamma kanske ska hjälpa mig att göra en fransk manikyr, har velat det länge nu för det är väldigtväldigt snyggt tycker jag :)
jag kan inte göra det själv iallafall, jag är DEN klumpigaste.
igår råkade jag tappa en hårborste när jag borstade håret och den gick i två delar. SLÅ DEN NI!
jag skojar inte, den gick i två delar ^^
unbelievable I know.
haha, nu ska jag göra mig iordning för kvällen, knarka halstabletter och kanske sätta på en bra film.
ciao! :)



jag vill outside.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0