I've got THE number to THE anders ;)

VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE! JAG SKOJAR INTE! elr? VAHAHAMAHAHAA!


jag tror det iallafall ;)
elr så är det någon jävla random som har haft lite kuliikuuuul.
nej fuck vad jag är cp.
nadia kan intyga det, veh? ;D
lite flummiga är vi iallafall, JAG ÄR SID och jag gillar att leka med småbarn, hehehe... åh, en transparent trosa!
NU VET JAG VAD DET BETYDER! *stolt* ^^
(detta är allmänt skämt, we're flummiga)
scccheeeeiisernot á schiiischer, HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!
bara vi som fattar vinken assså ;D
åh, vilken anders?
THE anders!
fattru inte vet du inte vem som är THE anders, böh!
NADIA TOG PÅ MIN RUMPA! ojojojojojoj, maha ^^
och nej, vi har INTE druckit! vi har gått i skolan och sniffat jäst.
herkules är en idiot btw, (inte DEN herkules, han är bra. den andre.. PRATAR VI INTE OM! idiot...)
IDOL ÄR BJA! men vissa suger, har ni märkt det?
ohlalalalalalalalalalalaaaa!
nu ska nadia skörda på sin farmville och jag måste in imorgon!
HAHA, MINA HÄSTAR RÖR SIG! stå till för fan! åh, kan man göra så att dom inte rör sig? :O :D:D:D

(msn förut)
nadia: vad gör du?
jag: FARMVILLE! XD
nadia: gud va du nördar!
(nutid)
nadia: JAG MÅSTE SKÖRDA PÅ FARMVILLE!
jag (tänker): VAD sa hon?!


mahahahahahaha, du är en NÖRD!
nej, vi nördar tesammans!
TE! XD
hahahahahahaha!
jag.är.sjukt.flummig.
LEVERPASTÊJ ÄRCKLIIIIIGT!
NU Är det sagt!
CIAO.!
pamplemousse!






Kommentarer
Postat av: vikkki såklart (((:

Är ni säkra på att ni inte har druckit..? ;D

Isånafall måste det vara en stor mängd socker och Coca-Cola ^^



natti ;D

syns imorgon! <3

2009-09-18 @ 22:56:40
Postat av: nadia

jo du är cp. fast det är jag med så jag ska nog inte säga något ^^

MÅSTE RINGA THE ANDERS! fast vad ska jag säga? :O

viiiiiiiii mååååååste tääääääänka!

hahaha fyfan va kul vi hade :DDDDD

köss <3

2009-09-21 @ 16:28:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0