jag-vill-inte-gå-upp-ur-sängen-dag '

hejsan :)
idag har jag bara draaaagit mig hela dagen ^^
ska snart äta en god middag och plugga.
gottgott.
jag håller på att läsa en bok jag lånat av nadia, "min typ brorsa".
har inte hunnit så långt men än så länge är den bra :)
har absolut ingen lust alls att gå till skolan imorgon!
jag tror att jag har hamnat efter lite, men inte så jättemycket.
mest orolig är jag inför SO-provet på fredag, har inte övat någonting! (har inte fått papperen men ändå -.-)
jaja, får öva som faen i veckan + att jag även ska göra moppe-provet på onsdag!
hjälphjälphjälp.
tänkte börja med "outfits" (som alla andra har ni vet ^^)
varför vet jag inte, kul antagligen. maha :)
ska måla naglarna också sen, kanske lägger ut en bild ;)
bbbye!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0