plugggggggg '

idag blir det att plugggga som aldrig förr, hmfpt -.-

på listan fiiiiiiiiiiiiiiiiinnns;
-NO
-eng
-sv
-so
-matte
-franska


I think I'm going to die

komiskt kanske?
eller bara ren fakta?
I dono.

ska snart fräscha upp mig, funderar på att baka?
det kanske kan hjälpa mig igenom detta helvete som väntar på mig?
chokladbollar? kladdkaka? potatis?
någonting iallafall.
huhu.
lyssnar på kent, jo faktiskt.
utan dina andetag.
justeja! idag måste jag göra iordning mina naglar, de ser förjävliga ut.
+ att den söta lilla odågan karin la upp en bild på dem också.
shit.

and what händer till helgen?
för min del så ska jag bli postgumma.
dela ut post på lördag och söndag.
tjäna lite money, det är gatt.
förutom de snygga väskorna som jag har på miner bike.
grymt snygga som sagt, blåa plastiga saker.
ni kommer säkerligen att se mig, isåfall...
ignorera de snygga väskorna.
jag kan bli avundsjuk.
uhuh.
nej, nu ska jag fräscha upp mig och sedan tänka ut något att baka!
oh.. juste, plugga var det egentligen jag skulle göra. hemp.. jovisst.
hej.



Kommentarer
Postat av: vikkki^

maha, jag sitter med teknikboken framför mig 3 dagen irad nu och jag fattar fortfarande inget (y) På köpet ska man ha prov imorgon -.-''



Potatis i kladdkaka med en touch av chokladbollar kan du göra :P



Jag kan cykla med dig om du behöver sällskap.. Ska nog inte göra något på lördag ;D



<3

2009-09-28 @ 20:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0