11 februari 2010

Nu är det sista nationellaprovet klart i svenska! Fyfan, va gött! Uppsatsen blev hyfsat bra :) Så mycket bättre än läsförståelsen för nu hann jag iallafall skriva klart! Idag var jag tvungen att tvinga mig upp, mår fortfarande dåligt (förkyld). Hade grymt ont i halsen och var inte taggad överhuvudtaget, haffade med mig en bunt med "marianne" och sen bar det av till skolan. Satt i drygt 45 minuter innan pennan började röra på sig. Jag är segtänkt, vad ska jag säga? Det blev hela 2½ sidor! :O Nej, men rätt lagom tycker jag :) Dock har vissa personer jävligt svårt att hålla käften, fattar dem inte hur oförskämt och respektlöst det är? Bara för att dem inte bryr sig ett dugg om sina betyg behöver dem inte gå på mina. Usch, hatar sånt folk. Och ja, hatar är ett starkt ord. Varför tror ni jag använder det? ;) Haha! Ska snart räkna matte om bara min kropp vaknar. Puh..




 
Ursäkta den dåliga redigeringen, men jag hatar när mobilen syns ^^




Kommentarer
Postat av: Vickey (:

SÅ JÄVLA FIN BILD! :D <3

2010-02-11 @ 17:07:23
Postat av: Kungen

någon är otroligt vacker! :') <3

2010-02-11 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0