Hos mormor.

Yesbox, sitter här och chattar med Nadia & Victoria. Ska snart äta (hoppas jag, är svinhungrig) och sedan blir det nog åka hem. Mamma och pappa kommer hem vid halv 4-4 så vi är här bara en kort stund. Idag har iallafall ett rådjur gått runt i våran trädgård, antagligen var den hungrig. Så jag (Nathalie tha rådjursräddaren i nöden) fixade snabbt fram ett äpple att ge rådjuret. Dock hann rådjuret springa ut på åkern innan jag kommit ut :( FANKERS!
Jaja, hans/hennes förlust antar jag. Stackare. Vad som händer idag vet jag inte riktigt, blir nog plugga HK och NO. Jag hatar verkligen NO av hela mitt hjärta, jag fattar oftast inte ett piss och jag hatar verkligen när vi har prov i det. MEN, det kan vara roligt när man fattar preciiiiis allt, när allt går på räls. (Händer dock nästan aldrig mig -.-) HK:n är inte så svårt, det mesta är jättelätt. Bara man kommer ihåg allting och inte blandar ihop'at. Alexander är förresten en riktig jävla pain in the ass och jag skojar inte. 1000 snöbollar och slagsmål står på listan idag, och det kommer bara bli värre. GAAAH! Kommer nog skriva mera senare :)
CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0