Ny töntig design?

Äntligen är designen klar, har nästan gjort om allt. Det enda är "basutseendet" & texten i inläggen.
Tycker dock att den blev liiiite töntig p.g.a fjärilarna som kanske är a little to much?
Jag vet inte, vill både ha med dem men ändå inte. Vad tycker ni? Helsvart eller inte?
Annars är jag nöjd med sjävla förändringen, jag gillar förändringar när det gäller utseenden. Annars är de bara jobbiga. Idag har jag iallafall tagit det lugnt, mådde illa imorse och den ville inte ge med sig. Knarkat IPREN hela dagen, bokstavligt talat. Och nu funderar jag på att se en film, en VSH för en gångs skull. Tjocka saker dedär.
Sen senare blir det "The box" med familjen, ska lägga upp en trailer strax. Den verkar rätt bra men ganska knepig och kanske lite löjlig? Döm själva. Nu ska en otålig Alexander få datan.
CIAO!



Kommentarer
Postat av: Vickey (:

I kind of like the butterflies :}

2010-02-26 @ 22:29:42
URL: http://wictoriamedw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0