svårt att hitta bloggtid.

Har fullt upp med skolan, mitt rum, familjen, vännerna o.s.v. Skulle väääldigt gärna vilja ha en kamera så att jag kan lägga upp massa bilder, det är ju roligare att läsa en blogg då :) Dock har jag bara min cp kamera som aldrig gör som jag vill och äter upp batterin. PALLAR INTE DEN! Iallafall har det varit rätt mycket idag. Skolan först, sen hem, äta, plocka in massa saker i mitt nya rum (som jag ska ta kort på!), rensa bland alla mina kläder (det är tomt nu kan jag säga ^^), se på biggest & hamnade tillslut här. Dock har jag inte sett hela programmet (i finalen också -.-) p.g.a en viss alexander. Säger inget mer, jag tror ni förstår vad jag menar. Imorgon blir det lugn dag, kort då vill säga. Plugga inför matteprovet är ett måste! Har det på torsdag och är gött nervös, glömmer väldigt lätt saker och måste repetera hela tiden. Hade ett "nationellttest" idag på engelskan också, läsförståelsen som 9:orna hade förra året, ganska lätt faktiskt :) Tänkte lägga upp massa bilder nu, lite bättre än en lång text som egentligen inte är intressant överhuvudtaget? ;) Haha, + att jag ska börja med "dagens låt". Lägger upp så många låtar så jag kan lika gärna göra så :)
Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0