Min helg

Kommer att bestå av:
-reklamx2
-svenska uppsats
-so
-matte
-bio, avatar (kanske)
-tomt

Japp, så jäkla rolig ser den ut. Är den inte värd en applåd? A big one.
Nu tänkte jag börja på min svenska-uppsats, trot eller ej. Skriver om mörkrädsla, så får se hur det går.
Vet på ett ungefär hur jag ska skriva iallafall :)
+ att gymnasiesökningen blev sådär, har sökt till tre. TRE.
How the fuck is this going to work?
Tänkte söka till Cybergymnasiet i Göteborg, men den ska tydligen vara dålig? Och jag vill ju inte börja på en
skola i GÖTEBORG (då jag även måste flytta) om den är dålig. Då blir allting vara felfelfel.
Alla verkar jävligt säkra, heeeh, inte jag!
Får ta och börja på uppsatsen nu! Vilket jävla roligt life I have, don't you agree?
Nej, nu lät jag grymt deprimerad ^^ Det är jag verkligen inte! Är rätt glad idag :)
MVG, here I come!




jag är inte fotogeniskt (det heter så va?)
just so you know.




nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0