Bio med Nadia & Victoria.

Igår var jag, nadia och victoria på bio i vänersborg, Shutter Island fick det bli och en halvdiss till melodifestivalen. Inte en hel diss, utan en halv. Spelade nämligen in den ^^
På tal om melodifestivalen: VARFÖR VANN INTE SALEM AL FAKIR?! Waaaahlå? Den skulle blivit perfekt i Eurovision! Visst är det jättekul för Anna, men jag tror inte att hennes låt kommer lyckas så bra i Eurovision. (Skratta inte åt mig nu om hon gör det.) Jag hejade iallafall på Salem Al Fakir + att jag älskar när Björn Gustafsson kommer in och spelar på pianot under "Keep On Walking", störtsött verkligen.
Idag har det varit en jättejobbig dag, orkar inte ta upp det nu dock.. Reklamen också, som jag överväger att sluta med, men vill ha ett sommarjobb först. Imorgon har jag NP muntligt i matte, är nervös som attan D:
Wish me good luck, det behövs verkligen när man som jag har en seg hjärna och ingen förklaringsförmåga. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0