Schemafridag - brilliant läge för lärarna.

För det är på de dagarna som de klämmer in alla nationellaproven, bokstavligt talat. Dock hade jag tur idag, det var värre för maria, karin och sanna. De hade både matte och svenska nationella proven muntligt, jag hade bara matte muntligt idag. Det gick rätt bra, det var inte så svårt som jag trodde och tur det ^^
Det tog ca: 45 minuter (han sa att det skulle ta 20 minuter *host*) så jag slutade vid halv 10, gick till brandstationen och hämtade min cykel. Jag stannade kvar i skolan tills klockan halv 12-12. Sedan cyklade jag hem (ja, cyklade) och ramlade 4 gånger p.g.a den förbannade isen. VILL HA VÅR NU! Ska alldeles strax göra min matteläxa, har absolut ingen lust men när har man det? ;)
SEE YA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0