Statistiken överraskar.

Jag har inte uppdaterat på ett vääääldigt långt tag, dock har jag några trogna läsare :D
I'm suprised. Jag har faktiskt en ursäkt(er) om varför jag inte kunnat uppdatera:

-Alexander har okuperat datorn
-Två prov denna veckan (trodde jag, men vi hade ingen no-prov på tisdagen som någon hade sagt -.-)

Haft fullt upp helt enkelt, även fast det inte ser så mycket ut tar det ganska mycket tid. Något som jag inte är van vid (att ha fullt upp alltså).
JAG LOVAR IALLAFALL ATT UPPDATERA IMORGON! 
Ciao!



Kommentarer
Postat av: hamster

dina såkallade "besökare" är nog bara jag xD

jag har velat som fan på din blogg, kollat och tänkt "när? NÄR ska hon uppdatera?!"

HAHAHAHAHA och jag har något väldigt roligt att berätta för dig imorrn ;D <3

2010-03-03 @ 22:38:53
URL: http://nadiastefaniehjelt.blogg.se/
Postat av: Victoria

HAHA XD

Det är nog jag och Nadia.. :D <3

2010-03-04 @ 18:05:43
URL: http://wictoriamedw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0