julen 2009...

..är slut :( det går så grymt fort att man blir sur.
dock var det jättekul igår :)
fick massa roliga julklappar:
pengar
2 böcker; moonwalk - michael jackson & genom dina ögon - stephenie meyer.
en ny pyjamas
en tomtefigur xd
noblesse
nagellack
raggsockar
michael jackson - invicible (CD)
Ice Age 3
+ lite annat :D

är helnöjd! :)
så nu sitter jag i min helmysiga pyjamas och raggsockar :)
nu kanske jag äntligen kan köpa en egen laptop också!
funderar på att spara liiiiite till och köpa en dretabra dator ^^
men jag tror inte att jag orkar vänta så länge till :P
någon som har något tips? :)



NU ÄR DET NYÅR KVAR! och jag hoppas att det blir roligt de med :)
nu ska jag dra! kanske se på en film och äta upp min noblesse :P elr fortsätta läsa i moonwalk.
får se :)


nathalie.

Kommentarer
Postat av: Victoria

julklappar är bäst! :D



Hp och acer ska vara dretabra grejer (;



Här i Falkenberg är det värsta slaskibrask -.-

Jag saknar snön som tusan! Vad sägs om en pulkadag? x')



kram

<3

2009-12-26 @ 13:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0