bara mörkt nu för tiden

känner ni också av det?
mörkt när man vaknar, mörkt när man kommer hem.
och det går runt, runt, runt. tillslut orkar man inte mer och skiter i absolut allt.
det är den värsta tiden på hela året.


egentligen borde jag göra klart min bok-recenison och matteläxan.
men jag orkar inte, jag orkar verkligen inte.
höll på att somna i soffan, tack o lov väckte pappa mig.
om det är någon jag absolut hatar är det när man vet att man måste sova, men kan inte.
man ligger halvvaken, vänder och vrider sig hela natten.
inte förrens till morgonen lyckas man somna, och vad ska man då göra? gå upp såklart.
hemskt.
så just nu är jag bara rent av trött, börjar nog piggna till lite snart.



veckan:

måndag: skola och rent av jobbig -.- de flesta är sjuka ;s
tisdag: vet inte riktigt vad som kommer hända, blir antagligen att hjälpa till med kulturnatta ;)
onsdag: jag och emelie ska laga kyckling på HK:n, nice :)
torsdag: hjälpa till på kulturnatta igen ;p
fredag: BIO! ska gå på "2012" med famlijen, jag älskar nämligen såna typer av filmen :}
lördag: dela ut reklam, kulturnatta!
söndag: dela ut reklam.


den duger kan man säga :)
bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0