sjuk '

hejsan hoppsan!
sitter här hemma och lyssnar på duffy - mercy.
var hemma igår också p.g.a min dumma förkylning -.-
ska försöka dra mig till skolan imorgon, vill absolut inte hamna efter!
igår kollade jag även på fotbollen :)
malta - sverige, 1-0 till sverige! wiho! dock var det självmål men saksamma ;D
haha, tänkte göra en ny header igen :) kanske inte så annorlunda men en del ändringar tänkte jag göra, alltid kul med något nytt. helg snart också! :) det gillar man :}
ska snart ta en dusch och fräscha upp mig lite, hatar verkligen att känna mig äcklig.
elr tja, vem gör inte det? ^^
speciellt när man har en äcklig förkylning i kroppen, uschusch :/
ludde ligger i sängen och snarkar, söt han är :)
maha, ska börja med headern nu så den kommer antagligen upp under dagen :)
ciao!






gammal bild på bella&ludde :}♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0