a big.. 27/1-10



- Nationellaprovet, svenska, muntligt! Ja, tror eller ej så längtar jag efter det :) Den 2/2 smäller det! Anledningen till att jag längtar är för att det bara är halva klassen, d.v.s lättare att kunna prata och synas. Något som jag har grymt svårt för, speciellt när jag går i en klass med ca: 29 elever.

- Jag har fallit för grupptrycket :O Owl City - Fireflies, grymt go låt! :)

- Gamla bilder, tittade igår på bilder med mig, karin och maria när vi gick i 7:an. HERREGUD. Jag saknar den tiden :(♥

- Engelskaprovet! Fick 90/100 rätt på provet :) Är nöjd, men hoppades på MVG istället för VG+.

- Biggest Loser! Jag & mamma har följt programmet i flera månader, dem är så grymt duktiga.





- Folk som total ignorerar när man pratar med dem, "jaha. okej. mm. *gäsp*"

- Folk som kastar mackor på mig, Marcus och Henrik, känn er inte utpekade. HA!

- Prickar, något som lärare missköter grymt mycket. Det är inte makt ni får, bara mindre. MEN! Jag hade inte en enda prick, fastän jag glömt böckerna en gång. Men jag är smygar'n nr. 1, ingen märkte något. Hehehe. Vem är så dum att man går till läraren och säger "jag har glömt böckerna". Man kan lika gärna säga "Hej, kan du ge mig en prick?". Kanske dock lite svårt på mattelektionen... ^^

- Pengar, men inte som ni tror. Just nu känner jag att alla pengar försvinner, det går åt till klassresan, klasströjan, m.m. Kanske inte låter så mycket men bara klasströjan går på 350:-




Mer positivt än negativt idag, goddigood :)




nathalie

Kommentarer
Postat av: hamster

GRATTIS TILL DEM FUCKIN' 90 RÄTTEN!:DDDD <3

jag fick 95.5....?!!!!! GAAAAAH DAMP!

2010-01-27 @ 22:17:10
URL: http://nadiastefaniehjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0