MVG för en gångs skull.

HALLELUJAH MOMENT! Det var något som inte stämde med HK-provet så de tog bort ett poäng från någonting blablabla... IALLAFALL så fick jag 25/30 poäng på provet och förut så var MVG 26 poäng (fatta vad jag blev sur). Men så kom min HK-lärare och sa att hon sänkt gränsen med ett poäng, så jag fick MVG! :D Äntligen!
Nu gäller det bara att jag får VG på matteprovet, gjorde det veckan före lovet och har inte fått reda på det än p.g.a att min lärare är sjuk. Suuurt.


Gårdagen: Bestod utav victoria, my homemade pizza á la Nathalie, bakning, bråk med alexander & avatar. Smått och gott helt enkelt :)

Idag: Var det en ovanligt rolig dag, det går skitbra med rättningen på nationellaprovet i engelska läsförståelsen (som ett test prov innan det riktiga), fick reda på att jag fick MVG i HK:n iallafall, jag förstod det mesta på NO:n (wow!) och det var en ovanligt flummig gympalektion med brutna badmintonrack (det var inte meningen, vi spelade rundbadminton och en kompis till mig sprang in i ett mål och på något sett så fastnade racketet i nätet och hon fortsatte att springa. Vi skratta rejält mycket kan jag säga ^^) Jag lägger upp en bild som jag snodde från nadia alldeles nyss, haha sucker :D Nu är jag hemma och har inga läxor och den känns så oerhört skönt! Jag kan göra vad jag vill, utan dåligt samvete (en höjdare). Funderar på att tjocka mig med en kladdkaka eller smala mig med en fruktsallad? ^^ Vad skulle ni valt?




Don't ask how x'd


BAD NEWS! Vi håller på att renovera hela övervåningen och det sista rummet som är kvar är m&p's rum där datorn också är. Så det kommer antagligen bli urusel uppdatering, men vi kanske kan koppla in den ändå på något underligt vis.



"Hej, jag heter Nathalie och jag har jack".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0