Opps'!

Emelie får passa sig i att bjuda mig på godis mitt i veckan, damn! Hennes godispåse höll på att bli min, stackare. Idag har jag iallafall haft NP i engelska, läs- och hörförståelse, gick hyfsat men jag tycker att hörförståelsen är löjligt dålig. Man hör inte vissa saker och de prata alldeles för snabbt vid vissa tillfällen, kanske det bara var jag som kände så? De två sista lektionerna var rätt lugna, franska och svenska. Svenskan var bäst, franskan var seg. Ikväll blir det att bänka sig framför tv:n med en fruktsallad, är klar med matteläxan och det känns hur bra som helst! Fattar inte hur jag orkade sitta i 3 timmar med matten (jag gjorde både läxa 18 och träna mera) men jag är nöjd iallafall! 
See ya!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0